
Jak poznat kvalitní logo a proč by ho měl navrhovat profesionál
Ve zkratce je efektivní logo takové, které splní svůj účel - zaujme, osloví, vzbudí důvěru a vyvolá ...
Ve zkratce je efektivní logo takové, které splní svůj účel - zaujme, osloví, vzbudí důvěru a vyvolá ...
Přístupnost webu spočívá ve vytvoření webového obsahu, designu a funkcí tak, aby je mohl používat každý. ...
Pokud chcete v moři různých značek a nabízených služeb být těmi, u kterých zákazník nakoupí, musíte ...
Příběh značky je víc než jen pouhá slova, videa nebo fotky na webových stránkách a sociálních sítích. ...
Video umístěné na webu dokáže skvěle upoutat pozornost uživatele. Vložit ho můžete hned na hlavní stránku, ...
GIF vytvořil v roce 1987 americký počítačový vědec Steve Wilhite v technologické společnosti CompuServe. ...
Potřebujete natočit video? Zajímá vás, co všechno to obnáší a co vás nejspíš čeká? Pojďte se s námi ...
Nejspíš jste už někdy při brouzdání internetem narazili na varovnou hlášku vašeho prohlížeče: „Pozor, ...
Card sorting je metoda uživatelského výzkumu jejíž cílem je zjistit, jak má být postavena informační ...
Projektový manažer (PM) je zodpovědný za každodenní řízení projektů a musí být kompetentní v mnoha ...