Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu je komplexnější než tvorba klasické webové prezentace. Je potřeba, aby všechny podklady byly svědomitě připraveny a aby veškeré plánované procesy v rámci e-shopu byly správně definovány a popsány. U nás se nejčastěji setkáte s e-shopy na platformách WooCommerce (pro WordPress), Prestashop a Shoptet.

Jak tvořímee-shop

Vedeme workshopna téma e-shop

Na první schůzce potřebujeme od klienta získat co nejvíce informací. Díky tomu, že e-shopy děláme už nějaký ten pátek, víme, na co se ptát a na co si dávat pozor. Pomáhají nám v tom nejen detailní checklisty, ale také know-how a praxe z předchozích projektů.

Nabídnemekonkrétní řešení

Na základě informací z workshopu a rozsahu prací sestavíme přibližnou cenovou nabídku, včetně definovaných funkcionalit. Tuto nabídku následně prezentujeme klientovi a ladíme poslední detaily.

Přípravujemewireframy

Wireframe, neboli drátěný model, je prvním a jedním z nejdůležitějších úkolů. Kostru celého e-shopu je potřeba navrhnout dle požadavků klienta a zároveň je nutné dbát na dodržování zásad správného UX a SEO. Pro tyto úkony se nám v poslední době nejlépe osvědčil program XD od Adobe.

Tvořímegrafiku

Grafika vzniká jako „nadstavba“ nad wireframy – musí totiž respektovat jejich strukturu. Obvykle se inspirujeme brandmanuálem klienta, případně personami, pro které má být e-shop určen (ty zjišťujeme již v rámci workshopu.

Kódujeme, testujemea spouštíme e-shop

Předposlední a zároveň nejdelší krok v rámci celé tvorby e-shopu zahrnuje kódování a testování funkčnosti. V tomto kroku vdechujeme e-shopu život. Napojujeme také případné externí systémy. Jakmile je vše řádně otestováno, e-shop zprovozníme na virtuálním serveru a nastavíme základní analytické nástroje.

Souvisejícíčlánky

Tvorba e-shopu

České e-shopy zažily meziroční růst o 26 procent

196 miliard korun přesáhly celkové obraty českých e-shopů v uplynulém roce, což je oproti roku 2019 skok o 26 %. Jak jsme psali ...

Přečíst celý článek
Tvorba e-shopu

Drátěný model webu – interaktivní modely

Dnes tu pro vás máme pokračování série článků o drátěných modelech. Do problematiky drátěných modelů jsme vás uváděli v ...

Přečíst celý článek
Tvorba e-shopu

UX na webu – seznamte se s pojmy

Na základě problematiky UX jsme si pro vás připravili sérii článků, kde vás seznámíme s postupy vytváření webových stránek ...

Přečíst celý článek
Tvorba e-shopu

Co byste měli vědět o stránce 404

Error. Stránka nenalezena. Kód chyby: 404. Určitě jste se s podobnou hláškou už setkali. Chyba 404, nebo také "čtyřistačtverka" ...

Přečíst celý článek
Tvorba e-shopu

Odhalte za 5 vteřin slabiny svého webu

Nejspíš to znáte, s mírným nadšením si otvíráte Google Analytics, abyste se pokochali návštěvností vašeho webu. Jenže se ...

Přečíst celý článek
Tvorba e-shopu

E-commerce atakovala 13 % maloobchodního obratu v ČR

Za rekordní označila loňský obrat e-commerce v České republice Asociace pro elektronickou komerci. Celkový obrat totiž dosáhl ...

Přečíst celý článek
Tvorba e-shopu

Google Tag Manager – webová analytika pod jednou střechou

Analytické nástroje měřící chování návštěvníků webu jsou skvělým podkladem pro další rozvoj stránek. Když jich ale ...

Přečíst celý článek

Naše e-shopovéreference

CHCETE VLASTNÍ E-SHOP?
KONTAKTUJTE NÁS!