
Rozhovor dvou CEOs – marketér Kamil Pavlíček & advokát Marian Vařečka
5 minut čteníMariana Vařečku znám už dlouho, víc než 8 let. V akci jsem ho viděl i při prodeji firmy… dvakrát! Vždycky ...
Mariana Vařečku znám už dlouho, víc než 8 let. V akci jsem ho viděl i při prodeji firmy… dvakrát! Vždycky ...
„Obsah je král“, zněla slova Billa Gatese v roce 1996 – tedy v době, kdy mít doma počítač a internet ...
Online reklamní kampaně vždy vytváříme s nějakým cílem. Chceme představit novou značku? Chceme prodat více ...
Když se pustíte do tvorby videa, je potřeba postupovat promyšleně. Čím náročnější je projekt, tím více ...
Kdo jsme? Majitelé webových stránek! Co chceme? Změřit, jak rychlý a uživatelsky přívětivý máme web! Jak ...
Pod pojmem Brand awareness se skrývá znalost a povědomí lidí o daných značkách na trhu. Tato znalost je ...
196 miliard korun přesáhly celkové obraty českých e-shopů v uplynulém roce, což je oproti roku 2019 skok o 26 ...
Dopřejte si povolený doping v podnikání. Nový firemní web, marketingovou strategii nebo vizuální identitu ...
Analytické nástroje měřící chování návštěvníků webu jsou skvělým podkladem pro další rozvoj stránek. ...
Nepředvídatelné chování návštěvníků webu nebo probdělé noci majitele e-shopu po zjištění počtu ...