
Archetypy aneb Zaujměte své zákazníky správným nastavením značky
Švýcarský psycholog Carl Gustav Jung poprvé použil slovo archetyp v roce 1919 při formování teorie lidské ...
Švýcarský psycholog Carl Gustav Jung poprvé použil slovo archetyp v roce 1919 při formování teorie lidské ...
U námi vytvořených webů si zakládáme na určitých standardech, jako je například rychlost webu, způsob ...
Konec služby Universal Analytics se nenávratně blíží. Jak už jsme vás informovali v předchozím článku, ...
V dnešní moderní digitální době by každá firma, která chce být vidět, měla mít webové stránky. Je to ...
Je jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů a jeho popularita jenom roste. Dokáže udržet nejvíce ...
Klíčovým předpokladem pro úspěch jakékoliv firmy je umění porozumět potřebám zákazníků. Je důležité, ...
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydala rozsáhlou studii, která přináší velmi zajímavá data z oblasti ...
V dnešní době, kdy podle Českého statistického úřadu používá 82 % lidí mobilní telefon k prohlížení ...
Konverzní poměr neboli míra konverze je jednou z nejpoužívanějších marketingových metrik. V tomto článku se ...
Sales a marketing funnel, neboli trychtýř, by měl být nedílnou součástí strategie každé firmy. Na jeho konci ...