
Drátěný model webu – na rozložení záleží
3 minut čteníDrátěný model webu vám ušetří více času (a peněz), než si myslíte. Díky němu víte, že zákazník, ...
Drátěný model webu vám ušetří více času (a peněz), než si myslíte. Díky němu víte, že zákazník, ...
Nejoblíbenější internetový vyhledávač Google umí daleko více věcí než jen prostě vyhledat zadaný výraz. ...
Dobrá zpráva pro podniky Královéhradeckého kraje – 1. výzva Kreativních voucherů je tady! Malé a střední ...
Na základě problematiky UX jsme si pro vás připravili sérii článků, kde vás seznámíme s postupy ...
Osm náročných týdnů marketingového drilu má za sebou devět stážistek a stážistů, kteří se zúčastnili ...
O brainstormingu či brainwritingu jako metodě na skupinové generování nápadů slyšel nejspíš už každý z ...
Segmentace zákazníků na trhu má mnoho podob. Tradičně rozlišujeme potenciální zákazníky podle bydliště, ...
Jakou cestou přistupovat k zákazníkovi? Co mu chceme sdělit? Jaké hodnoty bychom měli měřit? To jsou otázky, ...
Nejspíš to znáte, s mírným nadšením si otvíráte Google Analytics, abyste se pokochali návštěvností ...
Pracujete často z domu? Pokud zastáváte kancelářskou práci, je to v současné době velmi pravděpodobné. ...