SEO – optimalizace pro vyhledávače

Fajn, web už máte, ale jak na něj dostat co nejvíc lidí, potenciálních zákazníků? PPC reklama je sice rychlý a osvědčený způsob, ale za každého návštěvníka webu (i toho náhodného) musíte zaplatit. Dobře optimalizovaný web lidé najdou přirozenou (organickou) cestou díky vyhledávacím dotazům, které přirozeně používají. Proto se vyplatí investovat a nastavit SEO procesy a aktivity podporující pozice webu ve vyhledávání.

Co sledujemea o co usilujeme

Počet zobrazení

Tato metrika počítá, kolikrát uživatelé načetli nebo obnovili zobrazení stránek vašeho webu.

Pozice SERP

Tento údaj označuje, na kolikátém místě mezi vyhledanými stránkami se na základě vyhledávacího dotazu ve vyhledávači zobrazil váš web.

Click trough rate

Česky míra prokliku – počítá podíl uživatelů, kteří kliknuli na váš odkaz, z těch, kterým se daný odkaz zobrazil.

Konverze a tržby

Důležitý faktor pro váš byznys – hodnotí počet úspěšných dokončení nákupu/zaslání objednávky/vyplnění formuláře apod. podle nastavených cílů.

SEO vám pomůžes výkonností webu či e-shopu

ZVÝŠENÍ ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI WEBU

Váš web bude snáze vyhledatelný pomocí souvisejících klíčových slov.

VYBUDOVÁNÍ PORTFOLIA ZPĚTNÝCH ODKAZŮ

Web, na který směřují odkazy z jiných míst internetu, má u vyhledávačů větší důvěryhodnost. Díky tomu se pak umisťují na vyšších pozicích ve vyhledávání.

ZÍSKÁNÍ VYŠŠÍCH POZIC VE VÝSLEDCÍCH VYHLEDÁVÁNÍ

SEO je komplexní práce, která vyžaduje stálou pozornost. Zaslouženou odměnou je pak výhoda nad konkurencí.

Jak probíhá rozvoj webuz pohledu SEO

Než se do tohopustíme

Definujeme cíle, provádíme vstupní analýzu webu, tvoříme site mapu, analyzujeme klíčová slova.

Povinnýzáklad

Optimalizujeme strukturu, ladíme on-page faktory, provádíme technickou optimalizaci. K tomu se staráme o supervizi, monitoring a reporting.

Dalšírozvoj

SEO je proces, který nikdy nekončí. Proto doporučujeme průběžně tvořit obsah vhodně využívající klíčová slova, budovat portfolio zpětných odkazů a neustále dohlížet na aktuálnost předchozích kroků.

CHCETE OPTIMALIZACI PRO VYHLEDÁVÁNÍ?
KONTAKTUJTE NÁS!

Tipy na čteníSEO a optimalizace webu

Proč optimalizovat webpro vyhledávače

Organické vyhledávání je nejdůležitější zdroj návštěvnosti webů. V průměru přináší 51 % návštěv a 40 % tržeb.

93 % uživatelů nehledá dál než na první straně Googlu.

Přes 80 % lidí kliká ve výsledcích vyhledávání na organické linky na místo reklam.

11 dalších důvodůproč se věnovat SEO

  1. Výsledky SEO nejsou stálé, přesto je efekt trvalejší, než PPC reklamy, kde s vypnutím reklam ztrácíte návštěvnost.
  2. Posiluje důvěryhodnost a prestiž značky (aneb, co je to za firmu, když nejde ani vygooglit?!).
  3. Získáte cenná data o tom, jak vaši zákazníci přemýšlí a jak se v prostředí internetu chovají.
  4. Udržuje web aktuální, rychlý a moderní.
  5. Jde o přímý souboj s konkurencí, získáním pozic na úkor konkurence získáváte také zákazníky.
  6. Díky relevantní návštěvnosti vede ke zlepšení konverzního poměru webu.
  7. Dobrá vyhledatelnost zvyšuje uživatelskou přívětivost.
  8. Zvyšuje návštěvnost webu i počet kvalifikovaných leadů.
  9. Jde ruku v ruce s analytikou – dobře identifikujete kvalifikované leady od obecných
  10. V dlouhodobém horizontu jde z pohledu nákladů o nejefektivnější online marketingový kanál.
  11. Algoritmy vyhledávačů se stále mění, proto je potřeba na změny reagovat a sledovat trendy.

 

Hlavníprvky SEO

Faktory domény

Kromě zhodnocení aktuální ho stavu vašich domén může být součástí výstupu doporučení k nákupu nových domén, které mohou být přínosem pro SEO, ať již díky kvalitnímu odkazovému profilu, klíčovým slovům či hledanosti.

On-page faktory

Kvalita on-page faktorů je nejsnáze ovlivnitelná tvůrci a správci webu. Vycházíme z analýzy klíčových slov a sledujeme práci s popisky, tagy, URL adresami, interním prolinkováním webu, rychlost webu, chybovost v kódu či chybějící stránky.

Site-level faktory

Obsah, průchodnost stránek pro roboty, architektura webu a zejména optimalizace pro mobilní zařízení (včetně AMP) jsou velmi důležitými faktory, podle nichž vyhledávače vyhodnocují kvalitu webů.

Zpětné odkazy

Kvantita a především kvalita a relevance zpětných odkazů, prevence před odkazy s hrozbou penalizace, ale také uspořádání landing pages, na které odkazy směřují. Závěrečná doporučení směřují jak k okamžitým úpravám, tak k procesu pro dlouhodobější aktivity.

Uživatelské prostředí

Cílem není uživatele na web pouze přivést, ale také jej dovést k cíli, který uživatel ocení. Součástí analýzy je zhodnocení dat a faktorů, které zvyšují (a nebo kazí) hodnotu webu z pohledu uživatelské přívětivosti a chování samotných uživatelů.

Pro SEO používámeTOP nástroje

  • Collabim
  • Marketing Miner
  • HotJar
  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Screaming Frog
  • Bing
  • Ahrefs
  • Yandex Metrica

Chcete optimalizaci pro vyhledávání?

Kontaktujte nás!

Souvisejícíslužby