Czech Virus

Kampaně
Web

ZADÁNÍ

CZECH VIRUS se věnuje prodeji výživových doplňku pro sportovce. Brand společnosti je postaven na kvalitních produktech, které jsou primárně vlastní výroby. Díky tomu společnost dosáhne vyšší kvality než u konkurenčních výrobků. Hlavními požadavky při tvorbě bylo vytvoření unikátního responzivního designu, ale také i jeho přehlednostjednoduchost užití a intuitivní nákupní cesta. V návaznosti na tvorbu nového e-shopu jsou na základě brainstormingu realizovány služby z oblasti výkonnostního marketingu-  jedná se primárně o správu PPC kampaní (Seznam a Google), Facebook Ads a také mailingová rozesílka.

ZADÁNÍ

Součástí řešení e-shopu byla integrace modulů automatizujících jednotlivé procesy nákupní cesty a realizací plateb. Design stránek byl postaven na základě UX testování tak, aby byl jednoduchý a přehledný pro návštěvníka, který se velice snadno zorientuje v produktové nabídce.

 

Podporou prodeje jsou zmíněné služby realizované v digitálním světě. Se zákazníky je komunikováno prostřednictvím mailingové rozesílky, která upozorňuje vždy na daný typ sortimentu, také je ke komunikaci využito facebookové reklamy prostřednictvím banerů a sponzorovaných odkazů a v neposlední řadě je realizovaná PPC kampaň na portálech Google a Seznam, která napomáhá prostřednictvím placených prokliků při vyhledávání daných klíčových slov zákazníkům dojít až na e-shop společnosti Czech Virus.

Mám zájem o podobný projekt

Naše další Reference

Všechny reference