Tvorba e-shopu
Tvorba e-shopu je komplexnější než tvorba klasické webové prezentace. Je potřeba, aby všechny podklady byly svědomitě připraveny a aby veškeré plánované procesy v rámci e-shopu byly správně definovány a popsány. U nás se nejčastěji setkáte s e-shopy na platformách WooCommerce (pro WordPress), Prestashop a Shoptet.
Jak tvořímee-shop
Vedeme workshopna téma e-shop
Na první schůzce potřebujeme od klienta získat co nejvíce informací. Díky tomu, že e-shopy děláme už nějaký ten pátek, víme, na co se ptát a na co si dávat pozor. Pomáhají nám v tom nejen detailní checklisty, ale také know-how a praxe z předchozích projektů.
Nabídnemekonkrétní řešení
Na základě informací z workshopu a rozsahu prací sestavíme přibližnou cenovou nabídku, včetně definovaných funkcionalit. Tuto nabídku následně prezentujeme klientovi a ladíme poslední detaily.
Přípravujemewireframy
Wireframe, neboli drátěný model, je prvním a jedním z nejdůležitějších úkolů. Kostru celého e-shopu je potřeba navrhnout dle požadavků klienta a zároveň je nutné dbát na dodržování zásad správného UX a SEO. Pro tyto úkony se nám v poslední době nejlépe osvědčil program XD od Adobe.
Tvořímegrafiku
Grafika vzniká jako „nadstavba“ nad wireframy – musí totiž respektovat jejich strukturu. Obvykle se inspirujeme brandmanuálem klienta, případně personami, pro které má být e-shop určen (ty zjišťujeme již v rámci workshopu.
Kódujeme, testujemea spouštíme e-shop
Předposlední a zároveň nejdelší krok v rámci celé tvorby e-shopu zahrnuje kódování a testování funkčnosti. V tomto kroku vdechujeme e-shopu život. Napojujeme také případné externí systémy. Jakmile je vše řádně otestováno, e-shop zprovozníme na virtuálním serveru a nastavíme základní analytické nástroje.