Dopřejte si povolený doping v podnikání. Nový firemní web, marketingovou strategii nebo vizuální identitu můžete u Uniferu získat za zlomek skutečné ceny. A to díky podpůrným programům vyhlašovaným některými regiony – kreativním voucherům.

Blog - kreativní vouchery

Obsah

Dotace na marketing

Příjemnou finanční vzpruhu můžete získat v Jihomoravském, Královéhradeckém nebo Středočeském kraji. V těchto třech regionech kreativní vouchery každoročně vyhlašují. Podmínkou pro získání dotace obvykle bývá zaměření firmy na určitou oblast podnikání, jako jsou technologie, strojírenství nebo výzkum. Podmínky se liší program od programu. Společným jmenovatelem jsou ale desítky až stovky tisíc korun na spolupráci s marketingovou agenturou.

Kreativní vouchery Brno

Až 100 tisíc korun ve službách mohou získat firmy zaregistrované a vylosované pro spolupráci s kreativcem u Jihomoravského inovačního centra. JIC pokryje 75 % celkové částky projektu. Výběr podpořených projektů probíhá losováním. Firmy a kreativci zaregistrovaní v databázi předem navrhnou společný projekt a vhodí své šance do osudí. Své místo má v kreativní galerii i Unifer. Díky JIC voucherům jsme pomohli na svět už několika webům.

Kreativní vouchery Středočeského kraje

Obdobně to funguje také u Středočeského inovačního centra, jehož program jsme blíže představili v tomto článku. Projektům, které splňují podmínky, organizace vyplatí dokonce 85–95 % uznatelných nákladů. Na marketingové aktivity z kategorie Design thinking, Video, Animace, Multimediální prezentace nebo Online marketing můžete získat až 200–300 tisíc Kč podle oboru podnikání. Všimněte si, že v portfoliu Uniferu v kreativní galerii je dokonce web samotného inovačního centra.

Kreativní vouchery Královéhradeckého kraje

Do 20. 1. 2021 přijímá žádosti o Kreativní vouchery Centrum investic, rozvoje a inovací v Hradci Králové. Malým a středním podnikům v tandemu s kreativci nabízí dotaci 50–100 tisíc korun, přičemž vyplácí 80–90 % nákladů. V galerii kreativců jsme tady od jara nováčkem, ostatně i celý projekt vznikl teprve v roce 2020. Prohlédněte si náš novotou vonící profil a pohrajte si s myšlenkou třeba na nové logo a vše kolem vaší CVI.

Jak získat kreativní voucher

Pravidla pro získání kreativních voucherů se v jednotlivých krajích liší v detailech, základ je ale stejný. Vše začíná registrací u vyhlašovatele a navázáním spolupráce s kreativcem, například Uniferem. Jakmile se domluvíme na společném projektu a jeho rozpočtu, s formalitami kolem žádosti vám pomůžeme. Využijte svou šanci výhodně získat nový funkční web nebo nastavení výkonné marketingové strategie.