PPC kampaně

Díky reklamě v režimu Pay Per Click platíte zprostředkovateli pouze za lidi, kteří o vás mají zájem a kliknuli na váš odkaz. Vytvoříme vám na míru vše od strategie, přes kreativu a grafiku po nastavení a pravidelnou optimalizaci kampaní. Orientujeme se především na platformy Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, Instagram a další.

Co službaobsahuje

Analýza a definice klíčových slov

Dle produktu/produktů klienta provádíme analýzu klíčových slov. Výsledky následně s klientem procházíme a potvrzujeme jejich relevanci.

Návrh struktury kampaní

Na základě analýzy klíčových slov a struktury webu navrhujeme strukturu samotných kampaní – tzn. členění kampaní a reklamních sestav na výkon, akvizice, remarketing apod.

Návrh kreativy a grafických bannerů

Grafiku kampaní ladíme podle komunikačního manuálu firmy. Pokud manuál nemáte, vycházíme z vaší komunikace, případně person, na které cílíme.

Příprava a spuštění kampaní

Když je vše připraveno, pouštíme kampaň na veřejnost.

Kontrola, správa a optimalizace kampaní

Nastavením to nekončí. Je potřeba pravidelně sledovat výsledky, vylučovat nerelevantní klíčová slova, případně přidávat nová, upravovat ceny za proklik, přidávat nové kampaně věnovat se spoustě dalších parametrů.

Jak tvořímePPC kampaně

Úvodnísetkání

Na setkání, případně workshopu vytvoříme zadání a strategii kampaně.

Analýzaklíčových slov

Na základě webu a informací z úvodního setkání zpracujeme analýzu, kterou pak společně validujeme.

Tvorba strukturya kreativa

Vymyslíme strukturu kampaní podle stanovených cílů a vytvořit atraktivní bannery. Vše si s vámi odladíme.

Nastaveníkampaní

Používáme zejména vyhledávací, obsahové či remarketingové kampaně a reklamy v nákupech.

Optimalizacea správa

Pravidelnou optimalizací a správou kampaní zajistíme, že kampaně jsou efektivní a dosahují výsledků, které jsme si na začátku vytyčili.

Souvisejícíčlánky

CHCETE PROFESIONÁLNÍ PPC KAMPAŇ?

KONTAKTUJTE NÁS!