E-mailing

E-mailing patří mezi nejčastěji používané direct-marketingové kanály. Umožňuje relativně levně a efektivně zacílit speciální nabídky vytvořené přesně na míru zákazníka, automatizovat a navazovat na různé události provedené uživatelem na webu.

Co službaobsahuje

Příprava e-mailingového nástroje

Nastavíme propojení nástroje s webovou stránkou – např. propojení formuláře pro newsletter, sledování transakcí, opuštěných košíků či zobrazených stránek.

Plánování e-mailů

Definujeme plán rozesílek a typy e-mailů jako produktové maily, akční nabídky, newslettery apod.

Správa kontaktů

Importujeme databáze kontaktů od zákazníka, segmentujeme kontakty.

Import XML feedu

Importujeme produktový XML feed, pokud jej daný e-mailingový klient podporuje.

Příprava šablon

Tvoříme šablony pro definované typy e-mailů, včetně korektně se zobrazující responzivní verze.

Automatizace e-mailingu

Nastavíme vhodné automatizace – např. sváteční e-mailing, opuštěný košík apod.

Jak postupujemev e-mailingu

Úvodníschůzka

Seznámíme se s vašimi potřebami, zákazníky, komunikačním stylem značky, a definujeme tak zadání.

Plánrozesílek

Začíná mravenčí práce s daty – import a segmentace e-mailových kontaktů, import produktového feedu.

Přípravašablony

Obsah musí zaujmout a dovést zákazníka k požadované akci. Přizpůsobujeme šablony různým typům e-mailů.

Automatizacee-mailů

Automatizujeme zasílání e-mailů podle aktivity zákazníka na webu a dalších faktorů.

Kontinuálníspráva

Úvodním nastavením práce nekončí. Pravidelně připravujeme konkrétní e-maily a jejich rozesílání.