PPC kampaně
Díky reklamě v režimu Pay Per Click platíte zprostředkovateli pouze za lidi, kteří o vás mají zájem a kliknuli na váš odkaz. Vytvoříme vám na míru vše od strategie, přes kreativu a grafiku po nastavení a pravidelnou optimalizaci kampaní. Orientujeme se především na platformy Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, Instagram a další.
Co službaobsahuje
Analýza a definice klíčových slov
Dle produktu/produktů klienta provádíme analýzu klíčových slov. Výsledky následně s klientem procházíme a potvrzujeme jejich relevanci.
Návrh struktury kampaní
Na základě analýzy klíčových slov a struktury webu navrhujeme strukturu samotných kampaní – tzn. členění kampaní a reklamních sestav na výkon, akvizice, remarketing apod.
Návrh kreativy a grafických bannerů
Grafiku kampaní ladíme podle komunikačního manuálu firmy. Pokud manuál nemáte, vycházíme z vaší komunikace, případně person, na které cílíme.
Příprava a spuštění kampaní
Když je vše připraveno, pouštíme kampaň na veřejnost.
Kontrola, správa a optimalizace kampaní
Nastavením to nekončí. Je potřeba pravidelně sledovat výsledky, vylučovat nerelevantní klíčová slova, případně přidávat nová, upravovat ceny za proklik, přidávat nové kampaně věnovat se spoustě dalších parametrů.
Jak tvořímePPC kampaně
Úvodnísetkání
Na setkání, případně workshopu vytvoříme zadání a strategii kampaně.
Analýzaklíčových slov
Na základě webu a informací z úvodního setkání zpracujeme analýzu, kterou pak společně validujeme.
Tvorba strukturya kreativa
Vymyslíme strukturu kampaní podle stanovených cílů a vytvořit atraktivní bannery. Vše si s vámi odladíme.
Nastaveníkampaní
Používáme zejména vyhledávací, obsahové či remarketingové kampaně a reklamy v nákupech.
Optimalizacea správa
Pravidelnou optimalizací a správou kampaní zajistíme, že kampaně jsou efektivní a dosahují výsledků, které jsme si na začátku vytyčili.