O projektu
Skinners – brněnská značka ponožkobot, která si prorazila cestu do světa – jsou dokonalý společník na cestování a sportovní aktivity. A my děláme vše pro to, abychom byli skvělými společníky v marketingových aktivitách našich klientů. S tímto barefoot brandem máme společně za sebou řadu, hlavně grafických, výstupů. Od tematických bannerů pro PPC kampaně, přes focení dětské kolekce po design webových stránek.
Sjednocení komunikace
Důležitou součástí každého silného brandu je její jasná vizuální podoba. Používané grafické prvky, stylizace textů a další komunikační prostředky pomáhají rozpoznatelnosti a zapamatovatelnosti. I s tímto jsme Skinners pomohli a vytvořili design manuál definující práci s logem, barvami nebo podobu ikon.
Grafika webu
Se Skinners jsme se dohodli na taktice „mobile first“ – tedy aby podoba webu v responzivní podobě byla opravdu vyladěná. Na základě analýzy původního webu jsme se zaměřili na získávání měřitelných výsledků pro marketingové činnosti společnosti.
Web charakterizují velké fotografie a cílení na emoce – kam vás Skinners mohou dostat, jaké limity vám pomohou překonat. Sdělení jsme podpořili poutavými texty a infografikou, velký důraz jsme kladli na social proof a animační prvky. Vyhráli jsme si například s animací rozbalující se ponožky. S ohledem na cíle webu jsme jeho strukturu rozdělili pro znalého a neznalého návštěvníka.
Co jsme všechno dělali
- design manuál
- grafika webu Skinners
- microsites zaměřené na různé sporty se Skinners
- e-mailingová grafika
- ppc bannery
- krabička pro nový produkt
- tiskoviny (poukazy, letáky, …)
- grafika pro sociální sítě (+ manuál pro grafiky sociálních sítí)
- grafika roll-upů
- focení a animace dětské kolekce