Grafika online kampaní

Když už máte webovou prezentaci nebo eshop, tak je škoda, aby o ní svět nevěděl. Jedním ze způsobů, jak dát světu vědět o webu nebo e-shopu, je placená reklama a s ní spojená možnost bannerové reklamy.

Na coje potřeba myslet

Dodržovat vizuální styl

Banner by měl být v ideálním případě jasně identifikovatelný se značkou.

Jasnost a přehlednost

Z banneru by mělo být jasné, na co láká (jaký typ produktu) – předejdeme tak vysokému bounce rate, kdy lidé kliknou na reklamu, ale bez zájmu ihned odejdou.

Správné rozměry

Jednotlivé reklamní systémy mají předem dané rozměry, které bannery mají splňovat. Známe je a řídíme se jimi.

Výzva k akci, neboli CTA

Každý banner by měl uživatele nalákat správnými texty a především výzvou k akci (Call-To-Action) – Kup teď! Chci vědět více! Mám zájem! apod.

Testování po spuštění

Po spuštění bannerové kampaně kontrolujeme průběžné výsledky a optimalizujeme nastavení podle výkonnosti jednotlivých částí kampaně.

Kde můžetebýt vidět

  • reklamní systém AdWords (Google Ads)
  • reklamní systém Sklik.cz
  • sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • a další

Souvisejícíčlánky

CHCETE BÝT VIDĚT NA INTERNETU?
KONTAKTUJTE NÁS!

Souvisejícíslužby