O projektu
Dynacrop API je software podporující přechod k udržitelnému zemědělství od společnosti World From Space. Zemědělcům umožňuje sbírat přes satelit data o jejich polích, na základě nichž dokáží zefektivnit pěstování plodin a zvyšovat jejich výnos. Naším cílem bylo zviditelnit tento zajímavý projekt podpořený Kreativními vouchery Jihomoravského inovačního centra. Začali jsme zmapováním online terénu, tedy analýzou klíčových slov a pokračovali tvorbou webu. Na tu jsme navázali vedením online kampaní a reklam na sociální síti LinkedIN.
Webové stránky
Z webu jsme se snažili udělat přívětivé stránky pro návštěvníky a potenciální zákazníky. Tomu také odpovídá celý design, jehož lehké vizuální prvky jsou postavené na jednoduché ploché grafice s poměrně strohými barevnými prvky – ukazuje to na skloubení technologie a přírody.
Důležitou součástí struktury webu a celé komunikace je DEMO, kde uživatel najde konkrétní příklady funkcionalit, které si může vyzkoušet. Na tomto nástroji je postaven také lead generation, díky němuž firma získá kontakty na své potenciální zákazníky.
Tvorba webu pro DynaCrop API přišla ve chvíli, kdy World From Space expanduje se svým produktem do zahraničí, především v rámci Evropy. Proto jsme na webu připravili i možnost tvorby jazykových mutací.
Online kampaně
Nový web pomohl společnosti růst, a tak jsme ho od začátku chtěli dostat do povědomí potenciálních zákazníků. Připravili jsme a řídili vyhledávací, bannerovou a remarketingovou kampaň na platformě Google Ads. Pro posílení sítě kontaktů firmy World From Space jsme využili LinkedIn, kde jsme nastartovali pravidelné přidávání aktualit a promovaných příspěvků.
Výsledky naší spolupráce
- analýza klíčových slov
- webové stránky
- kampaň na LinkedIN a Google Ads