Remarketing
Jeden den navštívíte e-shop nebo webové stránky a druhý den už všude po webu vidíte reklamy a obrázky produktů, které jste si prohlíželi. Zdá se vám to povědomé? Nebojte, váš počítač nikdo nenapadl – pouze vás zachytil remarketingový kód. Remarketing funguje jako „připomínka“ – uživatel už váš web navštívil, něco o vás ví a nyní pravděpodobně zvažuje nákup či jinou konverzi. Proč se mu tedy nepřipomenout cíleně?
Jak tvořímeremarketingovou kampaň
Analyzujemeklientovy potřeby
Každý klient je trochu jiný, někdo provozuje e-shop a jeho cílem je konverze ve smyslu nákupu, u jiného to zase může být odeslání formuláře anebo jiná uživatelská akce na webu.
Tvořímeremarketingový plán
Na základě dat získaných z úvodní schůzky jsme schopní vydefinovat remarketingový plán – jakým uživatelům, po jak dlouhé době, s jakým sdělením se zobrazovat apod.
Sbírámeremarketingová publika
Remarketingová publika lze díky analytickým nástrojům shromažďovat podle různých parametrů – prohlédnutí detailu produktu, návštěva stránky s kontakty nebo strávení určitého času na webu.
Vymýšlíme kreativu dleremarketingového plánu
Při tvorbě kreativy je potřeba brát ohled na konkrétní uživatele – člověk, který se dostal až na detail produktu by měl vidět jinou kreativu, než ten, který navštívil kontaktní podstránku.
Spouštíme aoptimalizujeme kampaně
Spuštěním kampaní práce nekončí – je potřeba je sledovat, vyhodnocovat a konzultovat s klientem.
Silnáobsahová kampaň
Remarketing je obecně považován za nejsilnější z obsahových kampaní – ať už se jedná o klasický, anebo o dynamický remarketing. Ten, který označujeme za klasický, vás po splnění pravidel se „chytí“ do remarketingového seznamu, na který je cílená obvykle obsahová kampaň. Při použití dynamického remarketingu se vám na základě produktového feedu e-shopu primárně zobrazují produkty, které navštívíte.