
Grafika online kampaní
Když už máte webovou prezentaci nebo eshop, tak je škoda, aby o ní svět nevěděl. Jedním ze způsobů, jak dát světu vědět o webu nebo e-shopu, je placená reklama a s ní spojená možnost bannerové reklamy.
Na coje potřeba myslet
Dodržovat vizuální styl
Banner by měl být v ideálním případě jasně identifikovatelný se značkou.
Jasnost a přehlednost
Z banneru by mělo být jasné, na co láká (jaký typ produktu) – předejdeme tak vysokému bounce rate, kdy lidé kliknou na reklamu, ale bez zájmu ihned odejdou.
Správné rozměry
Jednotlivé reklamní systémy mají předem dané rozměry, které bannery mají splňovat. Známe je a řídíme se jimi.
Výzva k akci, neboli CTA
Každý banner by měl uživatele nalákat správnými texty a především výzvou k akci (Call-To-Action) – Kup teď! Chci vědět více! Mám zájem! apod.
Testování po spuštění
Po spuštění bannerové kampaně kontrolujeme průběžné výsledky a optimalizujeme nastavení podle výkonnosti jednotlivých částí kampaně.
Kde můžetebýt vidět
- reklamní systém AdWords (Google Ads)
- reklamní systém Sklik.cz
- sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- a další