Kiwi.com

Grafický design
Kampaně
Web

SOUHRN SPOLUPRÁCE

Od dubna 2015 jsme rozjeli spolupráci, která vyústila ve stálý marketingový tým dedikovaný převážně na práci pro Kiwi.com. Tento tým obsahoval průběžně až 10 lidí a jeho hlavními úkoly byla kreativa a realizace celé řady aktivit, mezi něž patří zejména kompletní rebranding firmy z původního Skypicker nebo komplexní zajištění expozice na jednom z největších cestovatelských veletrhů na světě ITB v Berlíně. Tím se ale naše kontakty s Kiwi.com nepřetnuly, průběžně pro ně totiž vytváříme kreativní grafiku a máme na kontě řadu malých webových stránek (microsites), zaměřených nejčastěji na propagaci akcí pro IT specialisty.

Kiwi.com rebranding Hospodářské noviny

PŘEHLED PROJEKTŮ

  • Rebranding nejrychleji rostoucího globálního start-upu
  • Social Media (researches, příprava grafických podkladů, copywriting): Facebook, Instagram

  • PPC kampaně

  • Copywriting

  • Kompletní merchandising

  • Globální a české PR

  • Microsites (grafika, kódování): jsweekend.cz, brnomobile.com, mobileweekend.cz, pythonweekend.cz, studentchallenge.cz a řada dalších
Kiwi.com - Mobile weekend mockupKiwi.com - Student challenge mockupKiwi.com - JS weekend mockupKiwi.com - Python weekend mockupKiwi.com - Summer camp mockup

ITB BERLÍN (JEDEN Z NEJVĚTŠÍCH A NEJPRESTIŽNĚJŠÍCH VELETRHŮ V EVROPĚ)

Komplexní realizace projektu v objemu cca 60 000 €. Od samotného ideového návrhu expozice až po kompletní logistické zabezpečení servis na místě. Součástí řešení byl i návrh a výroba řezané grafiky na míru, zázemí se skladem, bar s občerstvením, pípou a obsluhou pro návštěvníky stánku. Samozřejmostí byla oddělená zóna na jednání s klienty a partnery, neformální sedací zóny (Beanbag a coffee-stolky), 2x LCD obrazovky s připojením na Kiwi.com (tehdy ještě Skypicker), 50palcová obrazovka zobrazující informace o firmě, včetně live statistik o bookingu. To vše umístěno na celkové rozloze 56 m2.

Mám zájem o podobný projekt

Naše další Reference

Všechny reference