Kiwi.com

Grafika
Kampaně

SOUHRN SPOLUPRÁCE

Od dubna 2015 jsme rozjeli spolupráci, která vyústila ve stálý marketingový tým dedikovaný převážně na práci pro Kiwi.com. Tento tým obsahoval průběžně až 10 lidí a jeho hlavními úkoly byla kreativa a realizace celé řady aktivit, mezi něž patří zejména kompletní rebranding firmy z původního Skypicker nebo komplexní zajištění expozice na jednom z největších cestovatelských veletrhů na světě ITB v Berlíně. V současné době jsme především dodavateli kreativní grafiky a specializovaných microsites.

PŘEHLED PROJEKTŮ

  • Rebranding nejrychleji rostoucího globálního start-upu
  • Personální Microsite (grafika, kódování): http://jobsatkiwi.com/

  • Social Media (researches, příprava grafických podkladů, copywriting): Facebook, Instagram

  • PPC kampaně

  • Copywriting

  • Kompletní merchandising

  • Globální a české PR

V průběhu spolupráce jsme dosáhli vysokých čísel v oblasti přímých mediálních zmínek o Skypicker/Kiwi.com (396) jak v ČR, tak v zahraničí, kde se naše články objevily například na Trvolution.com, Business Insider, Tnooz nebo Condé Nast Traveler.

Kompletně jsme také řídili proces rebrandingu, zejména kreativu názvu, jeho aplikaci a následnou komunikaci nové značky, která obsahovala spolupráci mj. s médii Mladá fronta/iDnes, Hospodářské noviny/iHned, Lidové noviny a Česká televize.

Jsme také dodavatelem grafických a kodérských prací a z naší dílny pochází řada microsites – např. Kiwi.com Stories, Hack.Travel, SummerCamp.

 

ITB BERLÍN (JEDEN Z NEJVĚTŠÍCH A NEJPRESTIŽNĚJŠÍCH VELETRHŮ V EVROPĚ)

Komplexní realizace projektu v objemu cca 60 000 €. Od samotného ideového návrhu expozice až po kompletní logistické zabezpečení a servis na místě. Součástí řešení byl i návrh a výroba řezané grafiky na míru, zázemí se skladem, bar s občerstvením, pípou a obsluhou pro návštěvníky stánku. Samozřejmostí byla oddělená zóna na jednání s klienty a partnery, neformální sedací zóny (Beanbag a coffee-stolky), 2x LCD obrazovky s připojením na Kiwi.com (tehdy ještě Skypicker), 50-palcová obrazovka zobrazující informace o firmě, včetně live statistik o bookingu. To vše umístěno na celkové rozloze 56 m2.

Mám zájem o podobný projekt

Naše další Reference

Všechny reference