O projektu
Od dubna 2015 jsme rozjeli spolupráci, která vyústila ve stálý marketingový tým dedikovaný převážně na práci pro Kiwi.com. Tento tým obsahoval průběžně až 10 lidí a jeho hlavními úkoly byla kreativa a realizace celé řady aktivit, mezi něž patří zejména kompletní rebranding firmy z původního Skypicker nebo komplexní zajištění expozice na jednom z největších cestovatelských veletrhů na světě ITB v Berlíně. Tím se ale naše kontakty s Kiwi.com nepřetnuly, průběžně pro ně totiž vytváříme kreativní grafiku a máme na kontě řadu malých webových stránek (microsites), zaměřených nejčastěji na propagaci akcí pro IT specialisty.
PŘEHLED PROJEKTŮ
- Rebranding nejrychleji rostoucího globálního start-upu
-
Social Media (researches, příprava grafických podkladů, copywriting): Facebook, Instagram
-
Copywriting
-
Kompletní merchandising
-
Globální a české PR
- Microsites (grafika, kódování): jsweekend.cz, brnomobile.com, mobileweekend.cz, pythonweekend.cz, studentchallenge.cz a řada dalších
ITB BERLÍN (JEDEN Z NEJVĚTŠÍCH A NEJPRESTIŽNĚJŠÍCH VELETRHŮ V EVROPĚ)
Komplexní realizace projektu v objemu cca 60 000 €. Od samotného ideového návrhu expozice až po kompletní logistické zabezpečení a servis na místě. Součástí řešení byl i návrh a výroba řezané grafiky na míru, zázemí se skladem, bar s občerstvením, pípou a obsluhou pro návštěvníky stánku. Samozřejmostí byla oddělená zóna na jednání s klienty a partnery, neformální sedací zóny (Beanbag a coffee-stolky), 2x LCD obrazovky s připojením na Kiwi.com (tehdy ještě Skypicker), 50palcová obrazovka zobrazující informace o firmě, včetně live statistik o bookingu. To vše umístěno na celkové rozloze 56 m2.