Reference preview

O projektu

Centrum pro cizince fungující při krajském úřadu Jihomoravského kraje slavilo 10. výročí. Cílem kampaně bylo posílit povědomí veřejnosti o existenci centra a jeho činnosti. Zároveň měla podpořit pozitivní pohled místních obyvatel na cizince, kteří mezi námi žijí. Záměrem bylo mimo jiné vyvrátit dojem, že lidé ze zahraničí přišli Čechům ukrást pracovní místa.

V kampani jsme pracovali s ústředním sloganem PŘIŠEL/PŘIŠLA SEM, který společně s dodatkem fungoval ve dvou rovinách: jednak komunikoval to, že daný člověk přicestoval sem, do Jihomoravského kraje, jednak si pohrál se zkomolenou výslovností slova „jsem“, kterou si můžeme spojit s cizincem, který se učí češtinu. Nositeli sdělení bylo několik vybraných klientů Centra pro cizince vystupujících na propagačních materiálech. Byli mezi nimi lékaři, síťový inženýr nebo wellness specialistka.

 

Reference preview
Centrum pro cizince web

Focení a tvorba banerů

Postarali jsme se o nafocení všech tváří kampaně a následnou postprodukci fotek pro propagační bannery. Každého člověka jsme nafotili ve studiu v přesně naaranžované póze a v postprodukci k nim dosadili 3D model velkého pinu, kterým se označují místa v mapě. Ve výsledku tak modelové na pinu sedí nebo se o něj opírají.

Centrum pro cizince banneryCentrum pro cizince banneryCentrum pro cizince portrétyCentrum pro cizince - making ofCentrum pro cizince - kampaň

Tvorba videa

Součástí kampaně byla také série videí představující životní příběhy vybraných cizinců. Seznámili jsme tak veřejnost s vietnamskou majitelkou wellnes studia Tran, anglickým lékařem Stuartem a manželským párem, síťovým inženýrem Samem a oční lékařkou Olou z Nigérie. Každý z příběhů popisuje, co je přivedlo do Brna a čemu se tady věnují. V závěru vždy zaznívá spojující motto „PŘIŠEL/PŘIŠLA SEM, abych…“ z úst hlavních protagonistů.

Co všechno jsme dělali

Další reference