O projektu
A PLUS a.s., to jsou architekti, projektanti a developeři, kteří si dávají záležet na tom, aby po sobě své okolí zanechali hezčí, než do jakého se narodili. Respekt odborné veřejnosti k jejich práci dokazuje řada ocenění. S rozvojem firmy nastal čas i pro další vývoj firemní vizuální identity a prezentace. Na sklonku roku 2020 jsme tak společně začali pracovat na redesignu loga, aktualizaci brandových materiálů a modernizaci webových stránek.
Proměna vizuální identity
Osvěžení brandu začalo změnou značky. Klient si přál provést decentní redesign loga a pracovat s elegantním odstínem modré jako hlavní brandové barvy. V důsledku změny v majetkové struktuře společnosti jsme pod logem vypustili dovětek „člen skupiny DRFG“.
Původní logo jsme odlehčili od znaménka + duplikovaného nápisem PLUS a dodali mu dynamiku ostrým zaříznutím koncovek v písmenech A a S. Stylizované písmeno A coby firemní pečeť je na firemních tiskovinách využitelné i samostatně.
Redesign webu
Po pěti letech začal být klientovi malý i stávající web. Cítil, že potřebuje vzdušnější design a lepší řešení pro ukázky svých staveb. Od začátku jsme věděli, že web potřebuje zlepšit podmínky pro budování SEO, i proto jsme ho rozšířili o sekci Služby. Zásadních změn se dočkala hlavní stránka, přehled referencí a sekce s aktualitami. Karusel s přehledem nejvýznamnějších projektů, který dříve tvořil základ celého webu, jsme zachovali pouze v úvodu hlavní strany.
Dalšími novinkami, které přibyly v důsledku klientova rozvoje, je příprava anglické jazykové mutace celého webu, a také propojení s partnerskou Advokátní kanceláří Vařečka, Šulc, Kabrhel skrze sekci služeb. A to vše si dámy a pánové z A PLUS mohou nově pohodlně editovat v administračním prostředí WordPress.