E-mailing
E-mailing patří mezi nejčastěji používané direct-marketingové kanály. Umožňuje relativně levně a efektivně zacílit speciální nabídky vytvořené přesně na míru zákazníka, automatizovat a navazovat na různé události provedené uživatelem na webu.
Co službaobsahuje
Příprava e-mailingového nástroje
Nastavíme propojení nástroje s webovou stránkou – např. propojení formuláře pro newsletter, sledování transakcí, opuštěných košíků či zobrazených stránek.
Plánování e-mailů
Definujeme plán rozesílek a typy e-mailů jako produktové maily, akční nabídky, newslettery apod.
Správa kontaktů
Importujeme databáze kontaktů od zákazníka, segmentujeme kontakty.
Import XML feedu
Importujeme produktový XML feed, pokud jej daný e-mailingový klient podporuje.
Příprava šablon
Tvoříme šablony pro definované typy e-mailů, včetně korektně se zobrazující responzivní verze.
Automatizace e-mailingu
Nastavíme vhodné automatizace – např. sváteční e-mailing, opuštěný košík apod.
Jak postupujemev e-mailingu
Úvodníschůzka
Seznámíme se s vašimi potřebami, zákazníky, komunikačním stylem značky, a definujeme tak zadání.
Plánrozesílek
Začíná mravenčí práce s daty – import a segmentace e-mailových kontaktů, import produktového feedu.
Přípravašablony
Obsah musí zaujmout a dovést zákazníka k požadované akci. Přizpůsobujeme šablony různým typům e-mailů.
Automatizacee-mailů
Automatizujeme zasílání e-mailů podle aktivity zákazníka na webu a dalších faktorů.
Kontinuálníspráva
Úvodním nastavením práce nekončí. Pravidelně připravujeme konkrétní e-maily a jejich rozesílání.