O projektu
Baví nás, když můžeme být u zrodu nové značky a podílíme se na definici její vizuální identity. A právě v našem studiu spatřilo světlo světa i logo e-shopu s dámskou módou Trendi. Na první pohled ho charakterizuje jednoduchost a elegance.
ŘEŠENÍ
Přání zakladatelů e-shopu Trendi nám dala poměrně jasná vodítka: důraz na jednoduchost, využití dvou barev a ladění do moderního, prestižního až „drahého“ stylu. Od začátku jsme se vydali cestou textového loga v černé a bílé variantě s jemnými doplňkovými linkami. Napadlo nás samotný krátký název značky doplnit i návrhem claimu, který by podtrhnul filozofii brandu. Bavila nás při tom kombinace (sans)serifových a scriptových fontů. V prvním kole jsme klientovi nabídli tři varianty loga.
Vítězná varianta a logomanuál
Klient favorizoval dvě varianty a nakonec si vybral serifový nápis Trendi s jemným podtržením. Zalíbil se mu i námi navržený slogan „Fashion with love“. Finální logo jsme doručili ve dvou inverzních barevných variantách společně s manuálem použití loga a vhodných fontů pro texty v online prostředí a v tiskovinách.