Reference preview

O projektu

ŠKODA AUTO přišla s potřebou náboru mladých lidí s technickým vysokoškolským vzděláním do oddělení výroby v Mladé Boleslavi.

Reference preview

Řešení

Na základě jasně definované cílové skupiny jsme vytvořili kampaň, která volila vhodné kanály a vtipné vizuály s claimy: „Nemáš/neovládáš/nerozumíš…? ŠKODA, zrovna nabíráme„.

Hlavním pilířem kampaně byla microsite– nabirame.cz, kterou jsme pro tento účel vytvořili.

První vizuály se objevily v pražském metru a na CLV v Praze, těsně za offline kampaní následovalo spuštění online kampaně v podobě PPC a na Facebooku jsme ji rozjeli s několikatýdenním odstupem. Současně se vizuály objevily i v tisku.

Celou kampaň jsme podpořili tiskovou zprávou, kterou jsme pro ŠKODA AUTO napsali, a rozesláním newsletteru studentským spolkům a partnerským školám.

Škoda auto náborová kampaň bannerŠkoda auto náborová kampaň bannerŠkoda auto náborová kampaň bannerŠkoda auto náborová kampaň bannerŠkoda auto náborová kampaň banner

Další reference