Reference preview

O projektu

Investiční skupina Portiva se řídí svým heslem Investice v rodinném kruhu. Aby mohli dále rozvíjet svou značku a profesionální prezentaci, zařadili do svého rodinného kruhu i nás.

Reference preview
Webové stránky skupiny Portiva

Web

Tvorba nového webu znamenala pro značku Portiva v roce 2021 několik významných změn. S rozvojem svého postavení na poli energetiky, real estate i sektoru digital automotive dala prostor i pro rozvinutí své online prezentace. Původně tmavá jednostránková microsite znatelně zkošatěla a otevřela průchod světlu.

Ideály značky prostupují každou částí webu. Práce na designu webu byla impulzem i pro aktualizaci vizuální identity. Nové bronzové prvky nebo stylizované koláže posunují značku vizuálně o úroveň výše a umožňují nově odlišovat jednotlivé firmy v rámci skupiny Portiva.

Portiva brandsheet

Bilanční zpráva

„Určitě nechceme, aby se to jmenovalo bilanční zpráva,“ znělo rezolutně hned na začátku. A tak vznikla Reportiva – 70stránková publikace reportující historický vývoj, současné postavení a ambice skupiny Portiva do budoucna. Název jsme jí dali slovní hříčkou „Report + Portiva“. Nepřehlédnutelná obálka v barvě magenta podle firemního brandmanuálu zve k nahlédnutí. Obsah jsme pojali také velkolepě – vzdušná sazba, celostránkové portréty, magentové filtry i elegantní černo-bíle vyvedené pasáže podtrhují významnost Reportivy.

Vyhráli jsme si i s detaily. Hlavní představitelé jsou stylově podepsaní pod svou prací, v záhlaví stránek se kapitolu za kapitolou prodlužuje příběhová linka a z obálky příjemné na dotek díky povrchové úpravě soft-touch na čtenáře svítí lesklý název publikace.

V roce 2021 následovala Reportiva II obohacená mimo jiné uměleckými snímky předního českého fotografa Romana France.

Portiva - Reportiva II mockup

Investiční pobídky

Čas od času je potřeba aktualizovat informace o aktuálních investičních příležitostech. Proto vznikly brožury šité na míru konkrétním společnostem skupiny Portiva. Nejprve to byly PORTIVA FONDY SICAV a následně společnost EAG. Skládací formát, který jsme využili, ideálně servíruje čtenáři informace a díky své variabilitě má pro investičního specialistu mnoho možností využití. Obě publikace jsme navrhli tak, aby dobře sloužily také v elektronické podobě.

Portiva brožura fondPortiva brožura fond

Microsites

Když dělá člověk věci jen z povinnosti, obvykle si na nich nedá záležet. To ale rozhodně neplatí u microsites pro RIDG Holding a Argyle, které primárně vznikly pro splnění zákonné povinnosti. Oba tzv. one-page weby nejen umožnily odškrtnout si kolonku v administrativě, ale díky vyladěnému designu jsou důstojnou vizitkou svých provozovatelů.

Portiva Argyle web mockupPortiva - Argyle web mockup

Co jsme všechno udělali

  • bilanční zprávu
  • brožury s investičními pobídkami
  • šablonu zprávy manažera fondu
  • šablonu firemní prezentace
  • microsites společností ze sítě skupiny Portiva
  • další firemní tiskoviny (brožuru FAQ, roll-up, …)
Portiva brožura automotivePortiva brožura automotivePortiva bilanční zpráva úvodní slovoPortiva bilanční zpráva mockup historiePortiva bilanční zpráva mockup mapaPortiva bilanční zpráva mockup rozhovorPortiva EAG leták mockupPortiva EAG leták mockup

Další reference