


O projektu
Investiční skupina Portiva se řídí svým heslem Investice v rodinném kruhu. Aby mohli dále rozvíjet svou značku a profesionální prezentaci, zařadili do svého rodinného kruhu i nás.


Web
Tvorba nového webu znamenala pro značku Portiva v roce 2021 několik významných změn. S rozvojem svého postavení na poli energetiky, real estate i sektoru digital automotive dala prostor i pro rozvinutí své online prezentace. Původně tmavá jednostránková microsite znatelně zkošatěla a otevřela průchod světlu.
Ideály značky prostupují každou částí webu. Práce na designu webu byla impulzem i pro aktualizaci vizuální identity. Nové bronzové prvky nebo stylizované koláže posunují značku vizuálně o úroveň výše a umožňují nově odlišovat jednotlivé firmy v rámci skupiny Portiva.


Bilanční zpráva
„Určitě nechceme, aby se to jmenovalo bilanční zpráva,“ znělo rezolutně hned na začátku. A tak vznikla Reportiva – 70stránková publikace reportující historický vývoj, současné postavení a ambice skupiny Portiva do budoucna. Název jsme jí dali slovní hříčkou „Report + Portiva“. Nepřehlédnutelná obálka v barvě magenta podle firemního brandmanuálu zve k nahlédnutí. Obsah jsme pojali také velkolepě – vzdušná sazba, celostránkové portréty, magentové filtry i elegantní černo-bíle vyvedené pasáže podtrhují významnost Reportivy.
Vyhráli jsme si i s detaily. Hlavní představitelé jsou stylově podepsaní pod svou prací, v záhlaví stránek se kapitolu za kapitolou prodlužuje příběhová linka a z obálky příjemné na dotek díky povrchové úpravě soft-touch na čtenáře svítí lesklý název publikace.
V roce 2021 následovala Reportiva II obohacená mimo jiné uměleckými snímky předního českého fotografa Romana France.


Investiční pobídky
Čas od času je potřeba aktualizovat informace o aktuálních investičních příležitostech. Proto vznikly brožury šité na míru konkrétním společnostem skupiny Portiva. Nejprve to byly PORTIVA FONDY SICAV a následně společnost EAG. Skládací formát, který jsme využili, ideálně servíruje čtenáři informace a díky své variabilitě má pro investičního specialistu mnoho možností využití. Obě publikace jsme navrhli tak, aby dobře sloužily také v elektronické podobě.


Microsites
Když dělá člověk věci jen z povinnosti, obvykle si na nich nedá záležet. To ale rozhodně neplatí u microsites pro RIDG Holding a Argyle, které primárně vznikly pro splnění zákonné povinnosti. Oba tzv. one-page weby nejen umožnily odškrtnout si kolonku v administrativě, ale díky vyladěnému designu jsou důstojnou vizitkou svých provozovatelů.


Co jsme všechno udělali
- bilanční zprávu
- brožury s investičními pobídkami
- šablonu zprávy manažera fondu
- šablonu firemní prezentace
- microsites společností ze sítě skupiny Portiva
- další firemní tiskoviny (brožuru FAQ, roll-up, …)







