O projektu
Přihlásili jsme se do soutěže o tvorbu loga a webového portálu pro Muzeum dělnického hnutí 21. století.
Ikony
Celou ideu brandu jsme založili na zpracování ikonografie coby jednotícího prvku napříč grafickými materiály. Ikony se skládají z několika ofsetovaných linek představujících letokruhy, tedy transformaci v čase, přenesení minulosti do současnosti. Zlaté linie symbolizují zaměření, soustředění a hodnotu. Zdrojem pro ikony nového brandu jsou vizuální prvky a sbírkové předměty muzea.
Barevné řešení a logotyp
Primární barvou brandu je zlatá, která symbolizuje hodnotu historie pro současnost. Šedostříbrná a modročerná pak doplňují jednoduchou a seriózní paletu brandových barev.
Idea minimalistického loga je založena na invertovaném zobrazení kladiva v písmeni „D“ jako symbolu dělnictva. Úzký řez zvoleného písma koresponduje se základní typografií.
Návrh webového portálu
Grafický návrh vychází z ideje brandu. Hlavní roli hraje ikonografie. Minimalismus celého návrhu i samotné kompozice nechává v popředí samotné předměty a fotografie. Volná kompozice podtrhuje moderní přístup ke grafickému pojetí webu a je také velmi vhodná pro responzivní varianty webu. Celkový dojem je neutrální a přitom jasně rozpoznatelný.