Reference preview

O projektu

Když chcete svému okolí říct, jak skvělé věci děláte a jak výborný zaměstnavatel jste, využijte k tomu sociální sítě.

A přesně s takovým zadáním za námi přišla společnost Mann+Hummel, světový výrobce filtrů pro automobilový průmysl. Abychom tedy mohli komunikovat nejen HR a produktové či výrobní záležitosti, ale také celkové přínosy pro region, založili jsme firemní profil na Facebooku, který se pro nás stal hlavním komunikačním kanálem nejen k veřejnosti, ale také k zaměstnancům firmy.

Od nuly jsme tedy vybudovali profil, který postupně bobtnal co do počtu fanoušků, kteří díky těmto aktivitám mohli lépe poznat, co firma dělá, jakých úspěchů na mezinárodním poli dosahuje, ale mohli také nahlédnout do života konkrétních zaměstnanců nebo do akcí, které firma pořádá. 

Reference preview

Mimo pravidelné tvorby content plánu jsme se věnovali také kompletní grafické a textové přípravě příspěvků, focení a plánování a realizaci placených kampaní. Připravili jsme také komunikační koncept a celkovou grafiku pro interní firemní kampaň představující spuštění profilu všem zaměstnancům.

 

Mann+Hummel kampaň

Co jsme všechno udělali

  • Kompletní rozjetí FB firemního profilu a sběr engagementu

  • Pravidelný content plán

  • Copywriting a grafická příprava příspěvků

  • Plánování a realizace placených kampaní

  • Idea making a grafika interní komunikační kampaně

  • Focení podkladů pro vizuály

  • Pravidelný reporting

Mann+Hummel kampaň
Mann+Hummel kampaň
Mann+Hummel kampaň

Další reference