


O projektu
Pro servisní místo specializované na opravy produktů značky Apple jsme nejprve hledali jméno. Zvítězil název MacBee. Druhým krokem byl design brandu, včetně loga. Připravili jsme tři varianty a jejich komunikační koncepty.

Vítězný návrh: Opravdu pilný servis
Návrh pracující s tvarem včelího těla, které je tvořeno přizpůsobenými lístky z původního loga Apple. Logo tak velmi dobře prezentuje včelu samotnou a chytře ukrývá také odkaz ke značce Apple.




Alternativní návrh 1: I love macbee
Stylizovaný tvar je odvozen od nakousnutého jablka značky Apple. Geometrické tvary pak lehce podporují technické zaměření společnosti, logo ale v konkrétních aplikacích dobře pracuje také s emocemi při stylizaci do podoby srdce.



Alternativní návrh 2: Rozumíme si.
Geometrické a technický aspekt firmy podporující logo působí jednoduchým dojmem, ale skrývá celou řadu významů. Tvarové uspořádání hexagonů vychází z kontur včelího těla. Hexagony samotné jsou paralelou k medovým plástům včel. Uspořádání hexagonů evokuje také ozubená kola – tedy vše do sebe zapadá a skvěle funguje.


