O projektu
Když chcete změnit přístup lidí, aby své děti oblékali kvalitně a trendy, tak i prezentace vaší značky musí být trendy! Vytvořili jsme tak značku Lilstr. Pokud vám v hlavně hned naskočil obraz, jak se po ulici prohání neposedný chlapec typu „little gangster“, tušíte, kde jsme vzali inspiraci. Děti jsou hravé a kreativní. Přesně takovou značkou je i Lilstr se svým symbolem hrací kostky.
Branding
S brandingem jsme si opravdu vyhráli. Kromě názvu jsme pomohli s definicí firemních hodnot a brand essence. A díky připravené koláži – mood boardu – jsme snadno vytvořili elegantní a přesto hravé logo. Součástí designu značky jsou také brandové tašky, visačky a další prvky. Každý zákazník tak ví, odkud má nový kousek, kterým se jeho děti mohou pochlubit. Mít stylově oblečené ratolesti bez námahy a bez složitého hledání novinek a stylů je hlavní přidanou hodnotou Lilstra.
E-shop
E-shop postavený na platformě Prestashop je připravený i pro potenciální rozšíření sortimentu, pro spolupráci s dalšími obchodními partnery, vytváření věrnostních programů a řadu dalších marketingových nástrojů. Součástí jednoduché administrace je také CRM s databází zákazníků pro efektivní remarketing a další kampaně. Výzvou pro náš tým byl copywriting, kde bylo cílem přiblížit se mladým maminkám a současně zachovat dekorum módní značky. Nechtěli jsme udělat z textů „mocinky fajnovovoučku kašičku.“
Co jsme tedy udělali
- branding – kompletní definice značky od názvu, přes logo po definici firemních hodnot
- brandové tašky, visačky a další prvky
- e-shop
- copywriting