O projektu
Více než deset renomovaných společností s jedním společným jmenovatelem – značkou HUTIRA. Naším úkolem bylo vytvořit nový společný design brandu s vědomím, že ho pak budou používat všechny firmy z rodiny HUTIRA.
Celá spolupráce začala tvorbou webových stránek. Po úvodních strategických schůzkách jsme se vrhli na zpracování wireframů. Následoval design stránek a vývoj webu. Pokračovali jsme jemným redesignem loga a tvorbou široké škály brandových dokumentů, firemních tiskovin apod.
TVORBA WEBU
Klient potřeboval 3 webové stránky, které se měly lišit svým cílením a obsahem. Spojovat je ale měla jejich designová jednotnost. Každý z webů skýtal své výzvy při snaze udržet přehlednost. Ať šlo o velké množství produktů a jejich složitější kategorizaci či o množství informací o celé značce a všech společnostech.
REDESIGN LOGA A DALŠÍ GRAFICKÉ MATERIÁLY
Redesign loga HUTIRA spadá do kategorie „final touch“. Chtělo to vyladit barevné odstíny pro jednotlivé společnosti. Větším úkolem bylo vytvoření a sjednocení všech brandových materiálů: vizitek, emailového podpisu, hlavičkových a dopisních papírů, složek a mnoha dalších, ať už veřejných nebo interních materiálů.
Výsledky naší spolupráce
- upravené logo vč. brandmanuálu
- brandové materiály: vizitky, emailové podpisy, hlavičkové a dopisní papíry, složky, šanony, rollup, šablona prezentace, ceník, prezentační bannery ad.
- webové stránky