O projektu
Nejlepší zpětná vazba je ta, když váš stálý a spokojený klient přijde s novinkou, kterou chce začít právě s vámi! A tohle je přesně náš případ. Klient přišel s novým, unikátním produktem GODLIKE. Zajišťovali jsme kompletní komunikační strategii a následně jsme tvořili webovou prezentaci.
O produktu
Godlike je přírodní doplněk pro hráče počítačových her, který zlepšuje soustředění a výkon ve hře. Zároveň podporuje delší výdrž energie a obsahuje vyživující látky, které zlepšují paměť. To všechno jsme vzali v potaz a snažili se celému webu dát jasný směr.
O tvorbě komunikační strategie
Naším úkolem bylo sestavit komunikační strategii plus něco navíc! Pracovali jsme se modelem S-T-D-C, do detailů vytvořili persony, navrhli komunikační kanály a styl, udělali analýzu klíčových slov, analýzu konkurence a vymysleli kreativní koncepty, z nichž si klient vybral ten pro něj nejsympatičtější.
O tvorbě webu
Největší výhoda v předchozí spolupráci s klientem byla ta, že nám klient nechal volnou ruku v grafice. Jediný požadavek byl “ať je to cool”. výsledek se podle nás povedl na jedničku a jednoduchým webem komunikujeme vše, co je potřeba. Získali jsme tak úplně novou zkušenost s podobným produktem.