Reference preview

O projektu

Fotbalový klub FC Zbrojovka Brno potřeboval na svůj stadion přilákat více fanoušků. Vytáhli jsme proto naše nejlepší zbraně – kreativitu, vtip a tah na branku – a vytvořili originální kampaň.

Reference preview

Řešení

Výsledkem projektu bylo vytvoření kreativní microsite a online kampaně Nebuď brambor. Na webu si lidé mohli zahrát jednoduchou hru s postavičkou bramboru, který se vypravuje na fotbalový zápas. Cílem kampaně byla podpora prodeje lístků a budování značky klubu. Přidali jsme i offline podporu v podobě originálních potisků na trička, omalovánek a fotokoutku, který byl k dispozici během utkání.

Nebuď brambor náhled webuNebuď brambor náhled webu

Výsledky

  • 190 000 zobrazení za 1. týden
  • 1 800 stažených kuponů
  • zvýšení návštěvnosti 20 % oproti sezónnímu průměru
Nebuď brambor omalovánky mockupNebuď brambor tričko

Během koronavirové krize na jaře 2020 FC Zbrojovka uspořádala virtuální zápas na lužáneckém stadionu, aby finančně podpořila zdravotnický personál. Oprášili jsme tak bramborový vizuál a podpořili výzvu klubu na naší facebookové stránce.

Zbrojovka Brno Nebuď brambor banner

Další reference