


O projektu
CZECH VIRUS se věnuje prodeji výživových doplňků pro sportovce. Brand společnosti je postaven na kvalitních produktech, které jsou primárně vlastní výroby. Díky tomu společnost dosáhne vyšší kvality než u konkurenčních výrobků. Hlavními požadavky při tvorbě bylo vytvoření unikátního responzivního designu, ale také i jeho přehlednost, jednoduchost užití a intuitivní nákupní cesta. V návaznosti na tvorbu nového e-shopu jsou na základě brainstormingu realizovány služby z oblasti výkonnostního marketingu- jedná se primárně o správu PPC kampaní (Seznam a Google), Facebook Ads a také mailingová rozesílka.

ZADÁNÍ
Součástí řešení e-shopu byla integrace modulů automatizujících jednotlivé procesy nákupní cesty a realizací plateb. Design stránek byl postaven na základě UX testování tak, aby byl jednoduchý a přehledný pro návštěvníka, který se velice snadno zorientuje v produktové nabídce.
Podporou prodeje jsou zmíněné služby realizované v digitálním světě. Se zákazníky je komunikováno prostřednictvím mailingové rozesílky, která upozorňuje vždy na daný typ sortimentu, také je ke komunikaci využito facebookové reklamy prostřednictvím banerů a sponzorovaných odkazů a v neposlední řadě je realizovaná PPC kampaň na portálech Google a Seznam, která napomáhá prostřednictvím placených prokliků při vyhledávání daných klíčových slov zákazníkům dojít až na e-shop společnosti Czech Virus.