O projektu
Obchodní centrum Central Kladno je největším nákupním střediskem ve Středočeském kraji. Se značkou spolupracujeme dlouhodobě a máme na starosti její kompletní propagaci. Vše začalo úpravou vizuální identity a nastavením komunikační strategie. Pokračovali jsme tvorbou nových webových stránek, správou sociálních sítí, přípravou grafických materiálů pro online i tisk i tvorbou videí.
Vizuální identita a komunikační styl
Původně roztříštěnou vizuální podobu jsme sjednotili, aby ji mohli zákazníci vždy spolehlivě rozpoznat, ať už na propagační materiály narazí kdekoliv. Nákupní centrum jsme nasměrovali na nový styl komunikace tak, aby prezentovalo svoje poslání být obchodním a zábavním centrem pro celou rodinu.
Obchodní centrum má širokou cílovou skupinu, proto se snažíme nastavovat komunikaci jednoduchou, srozumitelnou a univerzálně využitelnou. Sdělení by měl zkrátka rozumět každý, bez ohledu na aktuální míru pozornosti, věk nebo vzdělání.
Webové stránky
Jedním z prvních kroků po zahájení spolupráce byla příprava nových webových stránek. Zákazníci se na nich nyní přehledně dozví vše potřebné o nabízených službách a obchodech, zorientují se v mapě obchodního domu a jsou stále v obraze, když se v Central Kladno něco děje. Zároveň jsme udělali web responzivní, aby se na něm mohli snadno pohybovat i zákazníci, kteří ho navštíví z mobilního telefonu nebo tabletu, což už by dnes mělo být naprostou samozřejmostí.
Čekala nás výzva v podobě vytvoření interaktivní mapy obchodního centra, která je na webu k dispozici. Při její tvorbě jsme dbali na funkčnost, přehlednost a nezapomínali jsme i na její vizuální stránku.
Barevná paleta
Na barevnou kombinaci žluté a modré sází Central Kladno dlouhodobě a my jsme na tuto tradici navázali. Barvy jsme zvýraznili, aby lépe zapadly do celkové vizuální identity a vytvořili jsme jejich jednotlivé varianty, které nejlépe vyniknou v online rozhraní i tištěné verzi.
Grafické materiály
V Central Kladno se stále něco děje a zákazníci se o tom dozvídají jak díky sociálním sítím, tak skrze tištěné indoorové a outdoorové poutače. Grafika i kreativa k nim vzniká u nás. Ať jde o tematiku ročních období nebo aktuálních promo akcí. Ústřední roli v grafice vždy hraje žlutý symbol vycházející z původního loga.
Pro komunikaci aktualit jsme zvolili motiv založený na slově „MÁME“. Ten v sobě zahrnuje radost člověka z vlastnění věcí, které si může pořídit v Central Kladno, a zároveň nabízí spoustu možností kreativního využití. Vznikají tak poutače hlásající „Máme radost“, „Máme tady jaro“, „Máme otevřeno“ apod. Jde o snadno zapamatovatelné a rozpoznatelné pojítko mezi zákazníky a obchodním centrem.
Upravený styl
Po dvou letech spolupráce přišel čas na menší obměnu v kreativním pojetí komunikačního stylu. Navázali jsme na základní hodnoty značky a vznikl nový ústřední styl, která se točí kolem tamnějšího slovního spojení „na Kladně“.
Spolupráce s Central Kladno nás baví. Máme radost, že jsme dostali plnou důvěru a můžeme se o značku starat komplexně. Díky tomu máme možnost skloubit veškeré marketingové aktivity tak, aby do sebe dokonale zapadly.
Chcete zastřešit kompletní propagaci i vaší značky? Kontaktujte nás, rádi s vámi nezávazně probereme všechny možnosti.