O PROJEKTU
AVANT investiční společnost je leaderem investičních fondů kvalifikovaných investorů v České republice. Naše spolupráce začala u redesignu loga, ale ani zdaleka tam neskončila. Nové logo, nový web, nová vizuální identita… Zkrátka všechno, co má firma mít. Vždy je radost dělat celý brand, stát se klientovi pravou rukou a podílet se na jeho změně.
Redesign loga
Prvním úkolem byl redesign loga. Zde jsme udělali jeden ze zásadních kroků – změnu hlavní korporátní barvy z červené na modrou. Lépe sedí ke klientovi a jeho zaměření. Samotné první písmeno A se stalo jedním z hlavních prvků celé nové vizuální identity.
Webdesign, kódování a testování
Dalším logickým krokem při změně vizuální identity byl web. Cílem byla čistá, přehledná a profesionální prezentace společnosti. Aby byl nový web přehlednější pro klienty, upravili jsme jeho strukturu. Dbali jsme také na přívětivost a přehlednost správy webu pro samotný AVANT.
Jednou z hlavních změn byla změna barvy dle nové vizuální identity. Tak jako u samotné tvorby vizuální identity bylo stěžejní obecné porozumění problematice klientova oboru. Zpracovali jsme design tak, aby design vyhovoval různému zobrazení dat na webu. Samotný brand je velice variabilní díky svému minimalistickému pojetí.
Grafické práce
Dle nové vizuální identity jsme už pro AVANT vytvořili spoustu grafických výstupů. Od interních a externích dokumentů, prezentačních materiálů a předmětů, přes prezentační stánek a mnoho dalších. Všechny propojené novou vizuální identitou a pro AVANT novým ikonickým písmenem A.