O projektu
Fotbalový klub FC Zbrojovka Brno potřeboval na svůj stadion přilákat více fanoušků. Vytáhli jsme proto naše nejlepší zbraně – kreativitu, vtip a tah na branku – a vytvořili originální kampaň.
Řešení
Výsledkem projektu bylo vytvoření kreativní microsite a online kampaně Nebuď brambor. Na webu si lidé mohli zahrát jednoduchou hru s postavičkou bramboru, který se vypravuje na fotbalový zápas. Cílem kampaně byla podpora prodeje lístků a budování značky klubu. Přidali jsme i offline podporu v podobě originálních potisků na trička, omalovánek a fotokoutku, který byl k dispozici během utkání.
Výsledky
- 190 000 zobrazení za 1. týden
- 1 800 stažených kuponů
- zvýšení návštěvnosti o 20 % oproti sezónnímu průměru
Během koronavirové krize na jaře 2020 FC Zbrojovka uspořádala virtuální zápas na lužáneckém stadionu, aby finančně podpořila zdravotnický personál. Oprášili jsme tak bramborový vizuál a podpořili výzvu klubu na naší facebookové stránce.