Konference & eventy
Potřebujete přichystat konferenci či zorganizovat event pro důležité obchodní partnery? Ať už jedno či druhé, obraťte se na nás! Zastřešíme celý koloběh organizace vaší akce od začátku až po její ukončení. Naše agentura disponuje experty, který se nezaleknou akce žádné velikosti a jimž time management a organizační schopnosti říkají pane.
Co službaobsahuje
Harmonogram aktivit
Sestavíme detailní plán aktivit, které je potřeba udělat, aby akce mohla proběhnout.
Tvorba microsite
Vytvoříme pro událost dedikovanou mikrostránku.
PR a marketing
Zhodnotíme, které marketingové a komunikační kanály jsou pro propagaci akce nejvhodnější, a postaráme se o jejich správu.
Organizace konference či eventu
Zajistíme kompletní produkci na místě.
Monitoring a report
Po ukončení akce vám zašleme podrobný report o tom, jak si vedla v médiích.
Jak toprobíhá
Úvodní setkání a tvorba plánu
Nejprve se potkáme a ujasníme si vaše představy o akci. Společně vytvoříme zadání.
Průběhakce
Zastřešíme celý průběh vaší akce od začátku organizace až po její ukončení.
Závěrečnýreport
Zajistíme pro vás závěrečný report z celé akce.