Analýza komunikace na sociálních sítích
Sociální sítě jsou skvělým nástrojem pro posílení vaší značky a byznysu. Pokud víte, jak na to. Ve světě Facebooku, Instagramu, LinkedIn, Twitteru i YouTube se vyznáme a dovedeme správně nasměrovat i vás. Úvodní analýza nám ukáže, v čem jste báječní a kde naopak musíte zabrat. Na tvorbě vašeho obsahu pak můžeme spolupracovat i dlouhodobě.
Co službaobsahuje
Zhodnocení stavu obsahu
S ohledem na účel komunikace a cílové skupiny zhodnotíme kvalitu obsahu vašich profilů, plánování a výběr kanálu.
Zhodnocení stavu reklam
Analyzujeme nastavení vašich reklamních sestav, Business Manager, FB pixel i kreativu.
Cesta ke zlepšení
Podrobně vám popíšeme silné a slabé stránky vašeho obsahu a navrhneme konkrétní kroky pro zlepšení. Na dalším obsahu můžeme dlouhodobě spolupracovat.
Jak zvýšit obchodní potenciálskrze sociální sítě
Tradiční český fotbalový klub FC Baník chtěl lépe využít obchodní potenciál byl spojený s 95 tisíci fanoušky klubového profilu na facebooku nebo 25 tisíci followery na instagramu. Kvalita obsahu na sociálních sítích klubu tomu ale moc nepřispívala. Pustili jsme se proto do detailní analýzy komunikace na sociálních sítích s cílem pomoci klubu jeho potenciál na sociálních sítích prodat, a získat tak další finanční prostředky pro provoz týmu v průběhu sezóny.