O projektu
Tomáš Jízdný je mladý a úspěšný podnikatel, který stál u vzniku několika soukromých středních škol. Díky němu také stovky mladých studentů poznaly, jaké to je studovat na střední škole v USA. I proto získal prestižní ocenění Forbes 30pod30. Jenže jak už to u mladých a úspěšných bývá, chtěl dosáhnout ještě víc!
Na konci roku 2018 založil investiční skupinu Rozjízdný a stal se tak jedním s nejmladších angel investorů v ČR. V šikovně zvoleném názvu se kromě vlastního jména zakladatele odráží hlavní smysl a cíl společnosti – rozjet a podpořit v růstu další úspěšné projekty. Naším úkolem bylo položit základ pro komunikaci nové značky v podobě loga a webu.
Průběh
Samotný název společnosti „Rozjídný“ a způsob jeho vzniku si přímo říkal o to, abychom ho akcentovali také vizuálně. Proto jsme navrhli oddělení jména zakladatele barevnými kuličkami, aby jméno úspěšného businessmana jasně vyniklo a bylo zárukou spolehlivosti nově vzniklé značky.
Barvy kuliček vzestupně gradují do jasně modré, stejně jako investiční skupina Rozjízdný pomáhá vygradovat a zazářit nově vznikajícím projektům. I dnes můžeme říct, že to byla dobrá volba. S prvkem koleček, kuliček a bublin se v rámci další komunikace značky výborně pracuje.
Co jsme udělali
- logo a s ním spojenou vizuální identitu v podobně barevné palety, definice fontů a dalších prvků
- grafický design webu
- speciální „networkovací“ vizitky s možností odtrhnout část pro další sdílení cenného kontaktu na členy týmu Rozjízdný