Novabrik

Školení obchodníků – proškolení v oblasti prodeje a zvládání námitek od potenciálních zákazníků a klientů. 

Zadání: 

Cílem projektu bylo připravit školení pro zaměstnance firmy Novabrik a proškolit personál v oblasti prodeje – především ve zvládaní námitek od potenciálních zákazníků a klientů.

 

Řešení:

Absolventi kurzu se seznámili s obchodními strategiemi a s přesvědčovacími technikami pro účely komunikace a prodeje špičkového zboží a služeb. Měli příležitost nahlédnout do procesů lidského rozhodování při nákupu tohoto typu zboží a pochopit tak, co se zákazníkovi honí hlavou, když je nutné z peněženky vytáhnout více peněz, než je běžné.

Školení trvalo prakticky celý den a mělo interaktivní formu a to hlavně proto, aby na všechny základní informace a hodnoty o produktech přišel sám personál a dokázal je co nejjednodušší formou popsat zákazníkům.

Součástí školení bylo také sestavení argumentačního listu, seznámení se s emotivními vs. kognitivními apely při nákupu a představení růzých přesvědčovacích strategií a technik používaných při přímém prodeji.

Reference:

Rád bych vám za sebe a kolegy firmy Novabrik Czech.s.r.o. touto cestou poděkoval za profesionálně podané školení, uskutečněné letos v únoru. Tento tréning měl vysokou výživnou hodnotu s lehce stravitelným obsahem a s jasným přírůstkovým efektem v prodeji. Těšíme se na další spolupráci s vámi.

 

Zdeněk Křivinka, jednatel

Mám zájem o podobný projekt