Corporate visual identity.
Cílem byla kompletní změna corporate visual identity původně italské restaurace Rialto, kdy restaurace změnila italskou kuchyni na staročeskou. Výsledkem byl kompletní rebranding, jehož součástí byl i vznik nového jména restaurace a tedy Konfit.
UNIFER zajistil kompletní rebranding, korespondující s novým jídelníčkem.
V první fázi jsme vytvořili corporate visual identity. Za tímto účelem se konala série setkání, interně i se zadavatelem, kde jsme vytvořili název KONFIT, následně logo a kompletní brand manuál obsahující grafické návrhy vizitek, jídelní lístek, atd.
Pro účely další propagace a pro tvorbu webu jsme realizovali focení pokrmů, zaměstnanců a prostor, včetně postprodukce. Dále jsme vytvořili webové stránky (konfit.cz/konfitrestaurant.cz). Provedli jsme také redesign Facebookových stránek bývalého Rialta na KONFIT a založili jsme Instagram (konfitrestaurant).
Zajistili jsme také výrobu reklamních předmětů jako nálepky, vizitky, bannery, dárkové poukazy, tabule, letáky, atd. V závěru jsme sepsali a rozeslali tiskovou zprávu o rebrandingu restaurace.