Equitify

Redesign loga – úprava loga na podobu, která splňuje požadavky klienta tak, jak si je vysnil na začátku.

 

Zadání:

Klient žádal úpravu stávajícího loga. Problém spočíval v tom, že logo mělo symbolizovat býka. Připomínalo však spíše slona, prst nebo červíka, nežli býka. Požadavek tedy byl býka stylizovat tak, aby nebyl zaměnitelný za nic jiného.

Zpracování:

Po redesignu loga a následné diskusi jsme společně došli k názoru, že bude mnohem lepší udělat logo úplně nové, ovšem se zachováním barev a motivu býka. Dle nového zadání z býka mělo být cítit odhodlání, dynamika, mírná agrese spojená s vyčkáváním k útoku, vznešenost a vytrvalost. To vše zabalené v konzervativnějším stylu sedící do prostředí finančních trhů.

Po předložení prvního návrhu úplně nového loga jsme s klientem vyladili detaily anatomie býka k jeho spokojenosti.

Společně s logem byl dodán logo a brand manuál, který obsahoval veškeré informace o tom, jak s logem nakládat a jak jej používat. Zaroveň obsahoval návrh vizitkyslohových desek a propagačních materiálů, které byly součástí objednávky.

Mám zájem o podobný projekt