Depozitarvin.cz

Tvorba grafického návrhu hlavní stránky a dalších podstránek pro elektronický obchod.

Zadání:

Hlavním úkolem bylo vytvoření grafického návrhu hlavní stránky a podstránek pro budoucí elektronický obchod Depozitarvin.cz, který bude prodávat moravská vína. Celkový design eshopu měl být v souladu s Corporate Identity daného projektu, aby se dodržela grafická jednotnost nově vznikajícího brandu. Dále mělo dojít ke grafickému propojení stanovených barev s prostředím, které je obecně charakteristické pro víno. Podstatnou položkou, pro tvorbu designu, bylo dotvoření celkového konceptu eshopu, abychom tak před zahájením jeho tvorby měli představu o rozložení, struktuře a obsahu webu.

Řešení: 

V první řadě jsme začali pracovat na dokumentu ohledně konceptu eshopu. V dokumentu jsme se zaměřili na rozpracování funkcí webu, procesů a rozložení prvků. Dokument také obsahuje nastínění rozložení celkového eshopu, které bylo předlohou pro následnou tvorbu wireframes. Při tvorbě wireframes jsme si kladli za cíl, aby navrhovaná struktura webu odpovídala všem definovaným funkcím eshopu. Pro každý wireframe jsme představili vždy dva návrhy. Po finálním výběru návrhů wireframes se začalo pracovat na grafice hlavní stránky, která je určující pro design dalších podstránek. Grafika eshopu je laděna do barvy vínové, jako barvy červeného vína, která je doplněna o barvu zelenou pro zvýraznění funkčních prvků webu. Dalším úkolem bylo propojit dané barvy s přírodou. Přírodní nádech webu je navozen světlým dřevem, které jsme zvolili pro část pozadí na každé podstránce. Dále úvodní slide zobrazuje krajinu vinohradů s vinnými sudy a napomáhá tak k celkovému přírodnímu dojmu eshopu. Barvy, které vytváří celkový vzhled eshopu, byly vybrány tak, aby odpovídaly stanoveným barvám z brand manuálu. Naším cílem bylo, aby vnější prezentace eshopu, od loga až po jeho design, byla jednotná a pro eshop charakteristická.

 

 

Mám zájem o podobný projekt