Depozitarvin.cz

Corporate identity pro elektronický obchod moravských vín.

Zadání:

Elektronický obchod Depozitarvin.cz představuje jeden z kanálů prodeje moravských vín. Naším cílem bylo vytvořit jednotnou corporate identity pro tento projekt. Součástí této služby bylo vymyšlení jména elektronického obchodu, navržení loga, které bude v souladu s názvem, dále brand manuál a tiskoviny jako jsou vizitky, razítko, fakturační list a hlavičkový papír.

Řešení: 

V první řadě měl tým stážistů za úkol vymyslet název, který dokáže oslovit ke koupi vína převážně managery firem. Název měl působit jedinečně, aby se tak eshop dokázal odlišit od jiných elektronických obchodů. Dle služeb, které eshop bude nabízet, přišel tým s kreativním názvem Depozitarvin.cz. Název má představovat místo, kde si vyberou víno i ti nejnáročnější zákazníci. Po vymyšlení názvu se začalo tvořit logo. Hlavním úkolem grafika bylo sloučit depozitář s vinnou tématikou do grafické podoby loga. Logo mělo být jednoduché a hravé. Představeno bylo několik návrhů. Finálním logem se stalo logo hroznu, u kterého má jednotlivá bobulka podobu dna ležící láhve vína uložené v depozitáři. Nakonec byl pro celkovou grafickou jednotnost eshopu vytvořen brand manuál, ve kterém jsou stanovena pravidla pro vnější prezentaci elektronického obchodu. Následně byly zpracovány tiskoviny, které jednotnost projektu podtrhují.

Mám zájem o podobný projekt